For nature events

Stichting Herpetofauna organiseert fundraisers met het “for nature” thema, daarin worden leuke en ludieke activiteiten georganiseerd voor het goede doel.

Deelname aan deze evenementen genereerd fondsen voor reptielen en amfibieën en hun leefomgeving. Op deze wijze heeft u een leuke dag en de dieren een betere toekomst.

Bekende “for nature” events zijn het body art for nature event, waarbij bodypaint een centrale rol inneemt.  Modellen kunnen zich opgeven voor een bepaalde paint, tegen een bepaald bedrag. Deze volledige opbrengst gaat naar het goede doel gezien het feit dat painters en locatie zich belangeloos inzetten voor de dieren.

Auction for nature

Ook “auction for nature” is een jaarlijks terugkerend evenement van stichting Herpetofauna, waarbij prachtige hobby materialen worden geveild aan liefhebbers van reptielen en amfibieën. De materialen worden elk jaar mogelijk gemaakt door het bedrijfsleven en particulieren. De gehele opbrengst gaat wederom ook naar de dieren.

Er staan nog meerdere “for nature” evenementen op de planning en deze zullen allemaal op de site bekend worden gemaakt.

Om het eerstvolgende evenement te vinden, kan u op de homepage kijken bij de evenementen.