For nature event
Bodyart For Nature

Bodyart For Nature

Avonturia de Vogelkelder, Kerketuinenweg 3, Den Haag

Samen met Syllie Faces en Avonturia de Vogelkelder organiseert Stichting Herpetofauna Bodyart for Nature!

Bodyart for Nature is een gratis toegankelijk evenement waarbij professionele bodypainters het volledige lichaam van een model in het thema van dat jaar painten. In de winkel staan diverse paintmodellen die een volledige bodypaint krijgen. U als bezoeker kan hier kosteloos bij zijn en echte artiesten aan het werk zien. Ook kunnen de kinderen voor 1 euro geschminkt worden door professionele kindergrimeurs.

Kinderen en volwassenen kunnen ook in aanraking komen met de meest bijzondere diergroep waarvoor stichting Herpetofauna zich inzet, namelijk de reptielen en amfibieen. Ook een echte vogelspin is aanwezig om u over te verwonderen en als u durft deze ook over uw hand te laten lopen!

Dit is niet het enige wat er deze dag te beleven valt. Avonturia de Vogelkelder heeft zelf al veel te bieden. Niet alleen is het een dierenspeciaalzaak, ook is er hier een kleine zoo gevestigd die voor een klein bedrag te bezoeken is. Daarnaast zijn er diverse leuke kinderactiviteiten te doen, denk aan een kaars maken van bijenwas, diverse speurtochten, knutselactiviteiten enz.

Houdt voor meer informatie het nieuws op onze website in de gaten of bezoek de website van Avonturia: www.de-vogelkelder.nl