25 november 2017, 19:30 (zaal open) 20:00 – 22:30 uur

Auction for Nature

Reptielenhuis de Aarde, Aardenhoek 26, Breda

Toegangsprijs: Gratis!

Doelgroep: Hobbyisten, Onderzoekers, Herpetologen, Veldwerkers.

Ieder jaar wordt Auction for Nature gehouden. In 2016 is dit voor het eerst in Reptielenhuis de Aarde gehouden en dit was een daverend succes.

Auction for Nature is een evenement wat door Stichting Herpetofauna wordt georganiseerd. Hier worden op een zaterdagavond allerlei reptiel- en amfibiegerelateerde artikelen geveild waarbij de gehele opbrengst gaat naar een van de conservatieprojecten die Stichting Herpetofauna steunt.

De te veilen producten worden vooraf al op facebook bekend gemaakt en zijn die avond ook in het echt te bekijken. Een voorbeeld van de producten van vorige edities: kunstwerken, uv lampen, terraria, knuffels, planten, decoratiemateriaal, voedseldieren, informatieboekjes, dierentuinabonnementen, achterwand, vitamines en ga zo maar door.

Dit is echt een evenement voor de liefhebber van reptielen en amfibieën. Of je nu zelf dieren houdt of dat je ze wellicht wilt houden of dat je ermee werkt, hier moet je dan bij zijn! Leuke nuttige artikelen voor kleine bedragen waarmee je ook nog eens bijdraagt aan het behoud van de diergroep in het wild!

Zie voor meer informatie onze facebook site https://www.facebook.com/herpetofaunafoundation/?fref=ts en de nieuwscategorie.