24 maart 2018 van 9.00-17.00 en 25 maart 2018 van 12.00 – 17.00

Aqua Terra Dagen

Avonturia de Vogelkelder, Kerketuinenweg 3 Den Haag

Toegang: Gratis!

Dit relatief nieuwe evenement werd in 2016 voor het eerst gehouden in Avonturia de Vogelkelder. Dit spectaculaire gratis toegankelijke evenement biedt alles op het gebied van vissen, aquaria en terraria. Er zijn workshops te volgen, demonstraties, decoratiescaping en nog veel meer. Natuurlijk vindt u diverse stands met allerlei terraria en aquaria benodigdheden.

Stichting Herpetofauna is ook hier aanwezig met diverse reptielen, amfibieën en geleedpotigen om kennis uit te dragen over deze dieren en iedereen met deze diergroepen in aanraking te laten komen. Voor een vrijwillige donatie mag u met deze dieren op de foto.

Ook geeft stichting Herpetofauna informatie over de conservatieprojecten die zij steunen en is er mogelijkheid om diverse reptiel gerelateerde cadeau artikelen te kopen. Alles komt ten goede van de conservatieprojecten die stichting Herpetofauna steunt.

Dit is niet het enige wat er deze dag te beleven valt. Avonturia de Vogelkelder heeft zelf al veel te bieden. Niet alleen is het een dierenspeciaalzaak, ook is er hier een kleine zoo gevestigd die voor een klein bedrag te bezoeken is. Daarnaast zijn er diverse leuke kinderactiviteiten te doen, denk aan een kaars maken van bijenwas, diverse speurtochten, knutselactiviteiten enz.