Evenementen

Stichting Herpetofauna organiseert en sponsort jaarlijks tal van evenementen in binnen- en buitenland. Ook zijn we regelmatig als standhouder te vinden op beurzen.

Herpetofauna evenementen

Stichting Herpetofauna organiseert verschillende fundraisers. Daarin worden leuke en ludieke activiteiten georganiseerd voor het goede doel. Deelname aan deze evenementen genereert fondsen voor reptielen en amfibieën en hun leefomgeving. Op deze wijze heeft u een leuke dag en de dieren een betere toekomst.

Overige evenementen

Stichting Herpetofauna bezoekt de belangrijkste beurzen in Nederland en België. Tijdens de beurzen zijn we aanwezig met onze infostand waar onze vrijwilligers u graag meer vertellen over de verschillende projecten waar we bij zijn betrokken. Tevens is er tijdens deze beurzen ook altijd de gelegenheid tot de aanschaf van onze leuke merchandise die het goede doel steunen. Ook zijn we aanwezig op het Animal Event.

Kalender

Jaarlijks zijn er nog een aantal locaties waar de stichting aanwezig is voor een leuke activiteit of voorlichting. Gezien het wisselende karakter van deze evenementen verwijzen we u graag naar de kalender.