Scholingsdagen

Via stichting Herpetofauna is het mogelijk om als onderwijsinstelling of vereniging een scholingspakket op maat te laten samenstellen. Er is veel onduidelijkheid over de correcte zorg van reptielen en amfibieën. Tevens krijgen we veel vragen over conservatie die ook tijdens dergelijke dagen kunnen worden beantwoord.

Mocht u interesse hebben in een lezing, workshop of lesdag verzorgd door een van onze deskundigen, neem dan gerust even contact op.

Stichting Herpetofauna heeft ook de mogelijkheid om educatie te verzorgen voor basisschool kinderen, hierbij ligt de nadruk uiteraard op het contact maken met dieren en een algemene uitleg over reptielen en amfibieën.

Dit kan ook thematisch worden verzorgd, zodat het aansluiting vind bij de onderwerpen die op dat moment binnen de school worden behandeld. Denk hierbij aan thema’s als duurzaamheid, recycling, milieu, klimaat, natuurbescherming, seizoenen en nog veel, veel meer.

Om een dagdeel gebruik te maken van deze mogelijkheden vragen wij een klein bedrag van € 100,00 (excl btw en reiskosten). Voor een gehele dag betaald u slechts € 150,00 (excl btw en reiskosten).

Een geweldige manier om kinderen op een educatieve manier kennis te laten maken met niet alledaagse dieren!